Nabízené pracovní pozice

KULTURA FM hledá nové kolegy na tyto pozice:


GRAFIK/GRAFIČKA – DESIGNER 

Uzávěrka 10. 8. 2025


ÚDRŽBÁŘ/ÚDRŽBÁŘKA  

Uzávěrka 15. 8. 2025


KOORDINAČNÍ, PROJEKTOVÝ A PROGRAMOVÝ PRACOVNÍK   

Uzávěrka 17. 8. 2025




GRAFIK/GRAFIČKADESIGNER

Jedná se o práci na HPP (poloviční úvazek, 20 hod./týden) s nepravidelnou pracovní dobou na dobu určitou.  

Hledáme spolehlivého člověka, co se vyzná v oboru, nedělá mu problém držet se značkového klíče (máme standartní logotyp, barvy a font), umí však využít i své kreativní schopnosti – od webové grafiky, sociální sítě až po tiskoviny.

Náplň práce:

  • Samostatná práce grafika na propagačních materiálech, tiskovinách k jednotlivým akcím dle značkového klíče (různé formáty – letáky, plakáty, bannery, web–bannery, newslettery, online kampaně, sociální sítě)
  • Úprava fotografií
  • Zkušenost se stříháním a úpravou videí výhodou
  • Spolupráce s kolegy v úseku marketing a PR (textové podklady, korektury vizuálů)
  • Spolupráce s úseky organizace – produkce – hlídání termínů a podkladů
  • Předtisková příprava, komunikace s externími grafiky a tiskárnami

Co požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou v oboru grafický design, propagační výtvarnictví, nebo v příbuzných oborech
  • Zkušenosti v oboru min. 2-3 roky (doložení předešlé praxe)
  • Odbornost, technickou gramotnost a znalost práce s informačními technologiemi a webem
  • Profesionální znalost grafické práce s programy Adobe CS (InDesign, Illustrator, Photoshop), příp. CorelDRAW
  • Smysl pro detail a systematickou práci
  • Zkušenost s předtiskovou přípravou a DTP
  • Schopnost držet se vizuální identity, ale i přinášet nové nápady
  • Samostatnost i týmového ducha
  • Český jazyk podmínkou, angličtina (středně pokročilá)
  • Aktivní přístup k práci; vlastní strategie a zápal
  • Časová flexibilita, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, spolehlivost
  • Trestní bezúhonnost

Práce je vhodná i pro absolventy, pokud své zkušenosti během studií mohou doložit – ukázky prací a zakázek.

Co nabízíme:

  • Zajímavá práce na projektech a akcích v kreativním a dynamickém týmu
  • Plnohodnotné pracovní nástroje
  • Získání zajímavých zkušeností
  • Osobní růst
  • Lidský přístup
  • Podpora od týmu i vedení
  • Možnost využít vlastní kreativitu a organizační schopnosti
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, možnost Home office dle dohody, příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Firemní telefon i notebook

Ohodnocení:

Ohodnocení: platová třída 10 v souladu s Nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s možností přiznání osobního příplatku, platové zařazení dle stupnice platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v uvedené v § 5 odst.1.

Úvazek: 0,5

Termín nástupu: ihned, nejpozději 1. 9. 2025

Pracoviště: Národní dům F-M, městská část Místek

Náležitosti nabídky uchazeče:

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis
  • Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. kopie dalších dokladů, osvědčujících znalosti a dovednosti
  • Portfolio realizovaných grafických prací
  • Kontaktní adresa (liší-li se od místa trvalého pobytu)
  • E-mailová adresa a telefonický kontakt

Požadované materiály zašlete na e-mailovou adresu lucie.piechnikova@kulturafm.cz, popř. doručte do sídla organizace nejpozději do 10. 8. 2025 (včetně).

Další informace: jan.raznok@kulturafm.cz a na tel. 777 728 093 (Jan Ražnok, vedoucí útvaru kultura a marketing).
Zasláním svého životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení. Více informací ke zpracování osobních údajů naleznete na ww.kulturafm.cz/zpracování osobních údajů.

Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení. Ředitelka organizace si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.

KE STAŽENÍ V PDF 


 

  

ÚDRŽBÁŘ/ÚDRŽBÁŘKA

Jedná se o práci na HPP (plný úvazek, 40 hod./týden) s pravidelnou pracovní dobou na dobu určitou.

Náplň práce:

  • Údržba, péče a opravy budov a jiných nemovitostí (interiéry, exteriéry), které má organizace ve správě či výpůjčce
  • Údržba zařízení a technických systémů
  • Běžná údržba a opravy méně závažných závad na elektrospotřebičích
  • Preventivní údržba, diagnostika a oprava poruch, zajištuje, aby vše fungovalo správně a bezpečně
  • Vedení knihy oprav
  • Spolupráce s úsekem Provoz
  • Demontáž starého vybavení
  • Montáž nově dodaného vybavení
  • Příležitostný odvoz/dovoz materiálu/zboží z/na svěřené objekty
  • Periodické odečty měřících zařízení (vodoměry, plynoměry, elektroměry)

Co požadujeme:

  • Základní vzdělání
  • Odborné vzdělání – technické znalosti, odborná způsobilost dle NV č.194/2022 Sb. (paragraf 6), zkušenosti a certifikace výhodou
  • Manuální zručnost
  • Znalost českého jazyka
  • Schopnost konstruktivní komunikace v týmu a organizační schopnosti
  • Aktivní přístup k práci; vlastní strategie a zápal
  • Schopnost řešit problémy, samostatnost a pečlivost, systematičnost, pracovitost, časová flexibilita, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, spolehlivost
  • Fyzická zdatnost (práce ve výškách, zdravotní předpoklady pro výkon dané činnosti)
  • Kreativní duch a myšlení s láskou ke kultuře a k architektuře
  • Znalost prostředí, města výhodou
  • Dobrá znalost práce na PC (kancelářský SW, internet, e-mail)
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost

Co nabízíme:

  • Zajímavá práce v kreativním a dynamickém týmu
  • Získání zajímavých zkušeností
  • Osobní růst
  • Lidský přístup
  • Možnost využít vlastní kreativitu a organizační schopnosti
  • Volná ruka v práci a zájem o Vaše nápady
  • Benefity: Stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Firemní telefon
  • 5 týdnů dovolené

Ohodnocení:

Ohodnocení: platová třída 5 v souladu s Nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s možností přiznání osobního příplatku, platové zařazení dle stupnice platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v uvedené v § 5 odst.1.

Úvazek: 1,0

Termín nástupu: září-říjen 2025

Pracoviště: Národní dům F-M, městská část Místek

Náležitosti nabídky uchazeče:

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. kopie dalších dokladů, osvědčujících znalosti a dovednosti
  • Kontaktní adresa (liší-li se od místa trvalého pobytu)
  • E-mailovou adresa a telefonický kontakt

Požadované materiály zašlete na e-mailovou adresu lucie.piechnikova@kulturafm.cz, popř. doručte do sídla organizace nejpozději do 15. 8. 2025 (včetně).

Další informace: vlastimil.matejka@kulturafm.cz a na tel. 777 728 777 (Vlastimil Matějka, vedoucí útvaru Provoz).
Zasláním svého životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení. Více informací ke zpracování osobních údajů naleznete na ww.kulturafm.cz/zpracování osobních údajů.

Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení. Ředitelka organizace si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.

KE STAŽENÍ V PDF




KOORDINAČNÍ, PROJEKTOVÝ A PROGRAMOVÝ PRACOVNÍK

Jedná se o práci na HPP (plný úvazek, 40 hod./týden) s nepravidelnou pracovní dobou na dobu určitou. 

Náplň práce:

  • Vytváření, příprava a realizace kulturních akcí, kulturního programu organizace pro všechny věkové a zájmové kategorie – samostatně i v týmu
  • Agenda spojená s dramaturgií, administrací a realizací jednotlivých akcí a projektů
  • Spolupráce s úsekem marketing a PR – zpracování textových podkladů do programové nabídky, měsíčního programu, spolupráce na propagačních aktivitách, mediálních kampaních a na tvorbě obsahu pro sociální sítě
  • Spolupráce s úsekem provozu na personálním a technickém zabezpečení akcí – požadavky na služby, konzultace jednotlivých akcí, ostatní požadavky
  • Spolupráce s úsekem obchodně-ekonomickým – roční rozpočet, zadávání akcí do plánu, kalkulace akcí, podklady pro fakturaci, vyúčtování

Co požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Vzdělání v oboru výhodou
  • Praxe v oboru na srovnatelné pozici nutná, zkušenost v oboru – doložení předešlé praxe
  • Široký kulturní přehled; znalost kulturního provozu výhodou
  • Schopnost konstruktivní komunikace v týmu a organizační schopnosti
  • Aktivní přístup k práci; vlastní strategie a zápal
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Reprezentativní vystupování – kultivovaný mluvený a písemný projev
  • Samostatnost a pečlivost, systematičnost, cílevědomost, pracovitost, časová flexibilita a programová adaptabilita, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, spolehlivost
  • Týmový hráč / orientace na tým
  • Orientace v základních grantových systémech v okruzích státní, krajské a místní samosprávy i grantových titulů EU výhodou
  • Znalost prostředí, města, obyvatel v různých oblastech výhodou
  • Dobrá znalost práce na PC (kancelářský SW, internet, e-mail)
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost

Co nabízíme:

  • Zajímavá práce na projektech a akcích v kreativním a dynamickém týmu
  • Získání zajímavých zkušeností
  • Osobní růst
  • Lidský přístup
  • Možnost využít vlastní kreativitu a organizační schopnosti
  • Volná ruka v práci a zájem o Vaše nápady

Podmínky:

Ohodnocení: platová třída 9 v souladu s Nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s možností přiznání osobního příplatku, platové zařazení dle stupnice platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v uvedené v § 5 odst.1.

Úvazek: 1,0

Termín nástupu: 1. 10. 2025

Pracoviště: Národní dům F-M, městská část Místek

Zaměstnanecké bonusy: stravenkový paušál, možnost home office dle dohody, příspěvek na penzijní/životní připojištění, mobilní telefon a notebook, 5 týdnů dovolené

Náležitosti nabídky uchazeče:

  • Jméno a příjmení
  • Datum a místo narození
  • Místo trvalého pobytu
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis
  • Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. kopie dalších dokladů, osvědčujících znalosti a dovednosti
  • Kontaktní adresa (liší-li se od místa trvalého pobytu)
  • E-mailovou adresa a telefonický kontakt

Požadované materiály zašlete na e-mailovou adresu lucie.piechnikova@kulturafm.cz, popř. doručte do sídla organizace nejpozději do 17. 8. 2025 (včetně).

Další informace: gabriela.kocichova@kulturafm.cz a na tel. 777 728 096 (Gabriela Kocichová, ředitelka organizace). Zasláním svého životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení. Více informací ke zpracování osobních údajů naleznete na ww.kulturafm.cz/zpracování osobních údajů.

Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení. Ředitelka organizace si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.

KE STAŽENÍ V PDF


Kultura ve Frýdku-Místku

Dáme vám vědět, co chystáme a proč u toho být!

Ke stažení

Předplatné

web Předplatné titulka

Stáhnout

Kulturní program

kFM25-08-Titulka Nahled

Stáhnout

Odpoutaná scéna

 Bulletin náhledový obrázek

Stáhnout

Kino Vlast

Kino obrázek  23. 8. - 3. 9.

Stáhnout

Odkaz na akci byl zkopírován do schránky.